Salihli Belediyesi ve Mimarlar Odası Salihli Temsilciliği arasında önemli bir iş birliğine imza atıldı. İmzalanan protokol ile birlikte, ilçede gerçekleştirilecek projelerin değerlendirilme süreci hızlandırılacak. Artık projeler, Salihli Belediyesine gelmeden önce Mimarlar Odası Salihli Temsilciliği tarafından ön incelemeye alınarak hazır hale getirilecek.
Bu yeni uygulama ile projelerin teknik açıdan eksiksiz ve doğru bir şekilde belediyeye sunulması sağlanacak. Böylelikle süreç daha etkin ilerleyecek, projelerin onaylanma ve hayata geçirilme aşamaları hız kazanacak. Yapılan bu iş birliği, Salihli’de mimari projelerin kalitesini artırmakla birlikte, şehir planlamasına da katkı sunacak.
Salihli Belediye Başkanı Mazlum Nurlu, imzalanan protokol ile ilgili yaptığı açıklamada, “Bu iş birliği sayesinde hem belediyemizin hem de yatırımcıların zamandan tasarruf edeceğini ve süreçlerin daha şeffaf ve hızlı işleyeceğini düşünüyoruz. Amacımız Salihli’de sürdürülebilir ve modern şehircilik anlayışını pekiştirmek” dedi.
Protokol kapsamında, Mimarlar Odası Salihli Temsilciliği, projelerin mevzuata uygunluğunu denetleyerek, gerekli düzenlemeleri gerçekleştirecek ve belediyeye daha hızlı bir şekilde teslim edilmesini sağlayacak.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026KÖŞE YAZILARI
27 Haziran 2026KÜLTÜR SANAT
27 Haziran 2026
1
Başkan Gençay, Kent Lokantası’ndaki Çalışmaları İnceledi- Haber Şafak
2
Başkan Tugay’dan millilik vurgusu- Haber Şafak
3
Güney Afrika ve Sri Lanka Büyükelçileri Kayaşehir’i gezdi.- Haber Şafak
4
Manisa Büyükşehir Belediyesi peyzaj çalışmalarını kent genelinde sürdürüyor- Haber Şafak
5
Nilüfer’den 81 ile kitap desteği giderek büyüyor – Haber Şafak
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.