İzmir’in Çeşme ilçesinde, balık tutmak için Sakızlı Koyu’na giden ve kayalıklardan düşerek yaralanan bir kişi İzmir Büyükşehir Belediyesi itfaiye ekipleri tarafından kurtarıldı. 112 sağlık personeli ve polis ekiplerinin de yardımıyla hastanede tedaviye alınan 64 yaşındaki Mahmut Yiğit’in kalçasında kırık olduğu belirlendi.
Yangın, sel gibi doğal afetlerle mücadele eden İzmir Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Dairesi Başkanlığı ekipleri, Çeşme’de de bir yurttaşın imdadına yetişti. Cumhuriyet Mahallesi Sakızlı Koyu civarında balık tutmak isteyen 64 yaşındaki Mahmut Yiğit, kayalıklarda yürüdüğü esnada, ayağı kayıp düştü. Yaklaşık 5 metre aşağı düşerek belinden ve kalçasından yaralanan Yiğit’in bilgisi 112 acil çağrı merkezine ulaştı. Olay yerine gelen sağlık personeli, Yiğit’in kayalıklardan çıkarılması için İzmir İtfaiyesi’nden destek istedi. Çeşme İtfaiye Grubu yangın ve arama kurtarma ekibinden çavuş Aykut Yavuz Ay, itfaiye erleri Hakan Ertanzan ve Sezer Doğukan Doğan ile şoför Emrah Demirci, titiz bir çalışmayla kazazedeyi kayalıklardan çıkardı. Yiğit, travma sedyesine alınarak 112 sağlık personeli ve polis ekiplerinin de yardımıyla Çeşme Devlet Hastanesi’ne sevk edildi. Sağ kalçasında kırık bulunduğu belirlenen Yiğit tedavi altına alındı.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026KÖŞE YAZILARI
26 Haziran 2026KÜLTÜR SANAT
26 Haziran 2026
1
Başkan Gençay, Kent Lokantası’ndaki Çalışmaları İnceledi- Haber Şafak
2
Başkan Tugay’dan millilik vurgusu- Haber Şafak
3
Güney Afrika ve Sri Lanka Büyükelçileri Kayaşehir’i gezdi.- Haber Şafak
4
Manisa Büyükşehir Belediyesi peyzaj çalışmalarını kent genelinde sürdürüyor- Haber Şafak
5
Nilüfer’den 81 ile kitap desteği giderek büyüyor – Haber Şafak
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.