Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer, Mevlid Kandili münasebetiyle yayınladığı mesajında, “İnsanlığa rahmet elçisi olarak gönderilen Sevgili Peygamberimiz Hz. Muhammed (S.A.V.)’in dünyaya teşriflerinin yıl dönümü olan Mevlid Kandili’ni, bir kez daha birlik ve beraberlik duyguları içinde idrak etmenin huzur ve mutluluğunu yaşıyoruz.
Dünya’nın en buhranlı döneminde; Peygamberimiz Hz. Muhammed (S.A.V) rahmet, hidayet, merhamet, şefkat ve kurtuluş vesilesi olarak dünyaya gönderilmiştir.
Kendisine; Miraç Mucizesi bahşedilmiş, sonsuz hidayet rehberi olan Kuran-ı Kerim indirilmiştir. Kuran-ı Kerim’de Enbiya Suresi 107.ayette; “Biz seni ancak alemlere rahmet olarak gönderdik” buyurulmaktadır.
Dünya’nın bugün yaşamış olduğu buhranlı, sıkıntılı döneminde, Allah Resulünü (S.S.V) anlamak; yeryüzünü yeniden adaletle, merhametle tanıştırmanın yöntemini anlamaktır.
Bu duygu ve düşünceler ile tüm hemşehrilerimin ve İslam aleminin Mevlid Kandilini tebrik ediyor, hayırlara vesile olmasını diliyorum” dedi.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026KÖŞE YAZILARI
23 Haziran 2026KÜLTÜR SANAT
23 Haziran 2026
1
Başkan Gençay, Kent Lokantası’ndaki Çalışmaları İnceledi- Haber Şafak
2
Başkan Tugay’dan millilik vurgusu- Haber Şafak
3
Güney Afrika ve Sri Lanka Büyükelçileri Kayaşehir’i gezdi.- Haber Şafak
4
Manisa Büyükşehir Belediyesi peyzaj çalışmalarını kent genelinde sürdürüyor- Haber Şafak
5
Nilüfer’den 81 ile kitap desteği giderek büyüyor – Haber Şafak
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.