İzmir ile ilgili düşüncelerini, projelerini Sözcü Gazetesi Yazarı Saygı Öztürk ile paylaşan İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Cemil Tugay, Dikili’de yapılacak arıtma tesisine de değindi.
Arıtma tesisinin Dikili için büyük bir eksik olduğunu vurgulayan Başkan Tugay Dikili‘ye İleri Biyolojik Pis su arıtma tesisinin yapımı ile ilgili 2025 yılı bütçesine 1 milyar TL ayırdıklarını belirtti.
İzmir Büyükşehir Belediyesi ile uyumlu bir iş birliği içinde çalıştıklarını belirten Dikili Belediye Başkanı Adil Kırgöz şu açıklamalarda bulundu “Dikili‘de pis su arıtma tesisinin olmayışı büyük bir eksiklik. Göreve geldiğim günden itibaren bu konunun hep takipçisi oldum. Büyükşehir Belediyemizin de konuyu hassasiyetle takip ettiğini biliyorum. Cemil Başkanımızın bu röportajında Dikili‘deki bu eksikliğe dikkat çekmesi bizler için önemli ve sevindiricidir. 2025 yılı içerisinde bu tesisin ihalesinin gerçekleşip yapımına başlanacağına inanıyorum. Kendilerine Dikili halkı adına teşekkür ediyorum.”
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026KÖŞE YAZILARI
27 Haziran 2026KÜLTÜR SANAT
27 Haziran 2026
1
Başkan Gençay, Kent Lokantası’ndaki Çalışmaları İnceledi- Haber Şafak
2
Başkan Tugay’dan millilik vurgusu- Haber Şafak
3
Güney Afrika ve Sri Lanka Büyükelçileri Kayaşehir’i gezdi.- Haber Şafak
4
Manisa Büyükşehir Belediyesi peyzaj çalışmalarını kent genelinde sürdürüyor- Haber Şafak
5
Nilüfer’den 81 ile kitap desteği giderek büyüyor – Haber Şafak
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.