Aydın Büyükşehir Belediyesi, Aydın Şehirler Arası Otobüs Terminali’nde gerçekleştirdiği rutin temizlik çalışmalarını sürdürüyor- Haber Şafak
  • Haber Şafak
  • Gündem
  • Aydın Büyükşehir Belediyesi, Aydın Şehirler Arası Otobüs Terminali’nde gerçekleştirdiği rutin temizlik çalışmalarını sürdürüyor- Haber Şafak

Aydın Büyükşehir Belediyesi, Aydın Şehirler Arası Otobüs Terminali’nde gerçekleştirdiği rutin temizlik çalışmalarını sürdürüyor- Haber Şafak

ABONE OL
23 Ağustos 2024 11:49
Aydın Büyükşehir Belediyesi, Aydın Şehirler Arası Otobüs Terminali’nde gerçekleştirdiği rutin temizlik çalışmalarını sürdürüyor- Haber Şafak
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Büyükşehir Belediyesi Çevre Koruma ve Kontrol Dairesi Başkanlığı ekipleri tarafından gerçekleştirilen temizlik çalışması kapsamında Şehirler Arası Otobüs Terminali pırıl pırıl hale geldi.

Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, kent genelinde düzenli olarak gerçekleştirilen temizlik çalışmalarının devam edeceğini belirtti. Çerçioğlu, “Ekiplerimiz kent genelinde gerçekleştirdikleri çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor. Gece-gündüz demeden gerçekleştirilen çalışmalar kapsamında kentimiz pırıl pırıl hale geliyor. Vatandaşlarımızın sağlığı ve güvenliği için çalışmalarımız sürecek” ifadelerini kullandı

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.

Dost Siteler Evden eve nakliyat