Türk Kızılayı Antalya Kan Bağışı Merkezi Müdürü Dr. Okan Erdoğan, Kemer Belediye Başkan Vekili Sema Özdemir’i ziyaret etti. Erdoğan’a, ziyareti sırasında merkezin uygulama sorumlusu Hüseyin Bayramer eşlik etti.
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Başkan Vekili Özdemir, kan bağışı yapmanın çok önemli olduğunu belirterek, yapılan bir kan bağışıyla birçok hayat kurtarılabileceğini söyledi.
Yaptıkları çalışmalar için Türk Kızılayı Kan Bağışı Merkezi Müdürü Erdoğan’a teşekkür eden Özdemir, belediye olarak her türlü desteği vermeye hazır olduklarını sözlerine ekledi.
Özdemir, Kızılay otobüsünün 23-27 Eylül tarihleri arasında Kemer Turizm Otelcilik Lisesi önünde olacağını ve kan vermek isteyen vatandaşları beklediklerini kaydetti.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026KÖŞE YAZILARI
27 Haziran 2026KÜLTÜR SANAT
27 Haziran 2026
1
Başkan Gençay, Kent Lokantası’ndaki Çalışmaları İnceledi- Haber Şafak
2
Başkan Tugay’dan millilik vurgusu- Haber Şafak
3
Güney Afrika ve Sri Lanka Büyükelçileri Kayaşehir’i gezdi.- Haber Şafak
4
Manisa Büyükşehir Belediyesi peyzaj çalışmalarını kent genelinde sürdürüyor- Haber Şafak
5
Nilüfer’den 81 ile kitap desteği giderek büyüyor – Haber Şafak
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.