Kemalpaşa Belediyesi Zabıta Müdürlüğü’ne bağlı ekipler, 9 Eylül Pazartesi Günü okulların açılmasıyla birlikte İlçe Emniyet Müdürlüğü ve Jandarma ekipleriyle ortak denetimlere başladı. Bu kapsamda ilçe genelinde özellikle okul güzergahları, cadde ve bulvarlarda kontroller gerçekleştirildi. Kaldırımları işgal eden esnafa bilgilendirme ve uyarılar yapıldı. Uyarılara rağmen kaldırım işgaline devam eden esnafa ise cezai işlem uygulanacak.
KALDIRIMLARI İŞGAL EDENLERE UYARI
Kemalpaşa Belediye Başkanı Mehmet Türkmen, denetim çalışmalarını yakından takip ettiğini belirterek: “Modern bir kent için kaldırım düzenlemeleri büyük önem taşıyor. Özellikle okulların açılmasıyla birlikte vatandaşlarımızın daha rahat kaldırımları kullanmasına olanak sağlamak amacıyla kaldırımları işgal eden esnafımıza uyarılarda bulunduk. Sadece uyarıda kalmayıp, kaldırımları işgale devam eden esnafa karşı cezai işlem de uygulayacağız. İlçemizde düzeni sağlamak ve modern kent kimliğini korumak için çalışmalarımıza aralıksız devam edeceğiz.” Dedi.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026KÖŞE YAZILARI
27 Haziran 2026KÜLTÜR SANAT
27 Haziran 2026
1
Başkan Gençay, Kent Lokantası’ndaki Çalışmaları İnceledi- Haber Şafak
2
Başkan Tugay’dan millilik vurgusu- Haber Şafak
3
Güney Afrika ve Sri Lanka Büyükelçileri Kayaşehir’i gezdi.- Haber Şafak
4
Manisa Büyükşehir Belediyesi peyzaj çalışmalarını kent genelinde sürdürüyor- Haber Şafak
5
Nilüfer’den 81 ile kitap desteği giderek büyüyor – Haber Şafak
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.