Gölcük Belediyesi’ne ait su tankerleri, Kızılcahamam’da başlayarak Bolu Gerede ilçesine sıçrayan yangınla mücadeleye destek vermek adına bölgede çalışmalarını sürdürüyor.
Türkiye’nin dört bir yanındaki afetlere anında yardım eli uzatan Gölcük Belediyesi, Ankara Kızılcahamam’da başlayarak Bolu Gerede’ye sıçrayan orman yangınını söndürme çalışmalarına destek vermek için ekiplerini böyleye gönderdi. Kısa sürede bölgeye ulaşan belediyeye ait su tankerleri ve personel, Gerede’de devam eden orman yangını söndürme çalışmalarını sürdüren ekiplere destek veriyor.
GÖLCÜK BELEDİYESİ AFETZEDELERİN HER ZAMAN YANINDA
Yangın bölgesine giden ekiplere kolaylık dileyen Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer, Bu zamana kadar yaşanan yangın, sel ve deprem gibi felaketlerde Gölcük Belediyesi, tüm ekipleri ile afet bölgesinde afetzedelerin yanında oldu. Şimdi de Gerede’de yangın söndürme çalışmalarına destek verecekler. Rabbim; arkadaşlarımızın kazasız, belasız görevlerini tamamlayıp dönmelerini nasip etsin. Allah, memleketimizi de her türlü afetten muhafaza eylesin” dedi.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026KÖŞE YAZILARI
24 Haziran 2026KÜLTÜR SANAT
24 Haziran 2026
1
Başkan Gençay, Kent Lokantası’ndaki Çalışmaları İnceledi- Haber Şafak
2
Başkan Tugay’dan millilik vurgusu- Haber Şafak
3
Güney Afrika ve Sri Lanka Büyükelçileri Kayaşehir’i gezdi.- Haber Şafak
4
Manisa Büyükşehir Belediyesi peyzaj çalışmalarını kent genelinde sürdürüyor- Haber Şafak
5
Nilüfer’den 81 ile kitap desteği giderek büyüyor – Haber Şafak
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.