Ekipler, çalışmalar kapsamında Söke genelinde de hummalı bir çalışma yürütüyor. Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, Aydın genelinde vatandaşların hayat kalitesini arttıran çalışmalara devam edeceklerini söyledi.
“Özlem Çerçioğlu kırsala çok önem veriyor”
Kırsal bölgelere Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’nun çok önem verdiğini ifade eden Söke Sofular Mahalle Muhtarı Veli Kurt, “Mevcut depomuz üzerine yeni depo daha yapıldı. Suyumuz hazır vaziyete geldi. Bu yeni depo ile mahallemizin su sorununu tamamen ortadan kalktı. Bağlantıları hazır ve faaliyete geçti. Bu yüzden hep söylüyoruz, ‘Yaparsa Topuklu Efe Yapar’ diye. Özlem başkana çok teşekkür ediyorum.
“Bir dediğimiz iki olmuyor”
Güllübahçe Mahalle Muhtarı Yusuf Çam ise , “Su konusunda ne zaman bir olumsuzluk olsa ertesi gün, bu sorun çözülüyor. Bir dediğimiz iki olmuyor. Başta Özlem başkanımız olmak üzer herkesten Allah razı olsun. Güllübahçe’nin su sıkıntısı kalmadı. ASKİ ekiplerini açtığı bu sondaj ile suyumuz ana borulara verildi ve mahallemizin su sorunu çözülmüş oldu. Bize bu olanağı sağladıkları için özellikle Özlem başkanımıza çok teşekkür ediyorum” diye konuştu.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026KÖŞE YAZILARI
24 Haziran 2026KÜLTÜR SANAT
24 Haziran 2026
1
Başkan Gençay, Kent Lokantası’ndaki Çalışmaları İnceledi- Haber Şafak
2
Başkan Tugay’dan millilik vurgusu- Haber Şafak
3
Güney Afrika ve Sri Lanka Büyükelçileri Kayaşehir’i gezdi.- Haber Şafak
4
Manisa Büyükşehir Belediyesi peyzaj çalışmalarını kent genelinde sürdürüyor- Haber Şafak
5
Nilüfer’den 81 ile kitap desteği giderek büyüyor – Haber Şafak
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.