Salihli Belediyesi, pazaryerindeki kurallara uymadığı tespit edilen iki tezgâh sahibine, Belediye Encümeni kararıyla 1 hafta süreyle kapatma cezası verdi. Belediye yetkilileri, pazaryerinde düzenin korunması ve vatandaşların güvenli alışveriş yapabilmesi için kuralların titizlikle uygulandığını belirtti.
Yapılan denetimler sırasında, ilgili tezgâh sahiplerinin uyması gereken düzen ve genel kurallar konusunda ihlaller yaptığı tespit edildi. Bunun üzerine, Belediye Encümeni tarafından alınan karar doğrultusunda, tezgâhların 1 hafta süreyle kapatılmasına karar verildi.
Salihli Belediye Başkanı Mazlum Nurlu, konu ile ilgili yaptığı açıklamada, “Pazaryerlerimizde hem esnafımızın hem de vatandaşlarımızın huzuru ve güvenliği bizim için önceliklidir. Kurallara uymayanlara karşı gereken yaptırımları uygulamaktan çekinmeyeceğiz. Herkesin bu kurallara titizlikle uymasını rica ediyoruz” dedi.
Belediye yetkilileri, pazaryerlerinde düzenli olarak denetimlerin devam edeceğini ve kurallara uymayanlar hakkında gerekli yasal işlemlerin yapılacağını vurguladı.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026KÖŞE YAZILARI
27 Haziran 2026KÜLTÜR SANAT
27 Haziran 2026
1
Başkan Gençay, Kent Lokantası’ndaki Çalışmaları İnceledi- Haber Şafak
2
Başkan Tugay’dan millilik vurgusu- Haber Şafak
3
Güney Afrika ve Sri Lanka Büyükelçileri Kayaşehir’i gezdi.- Haber Şafak
4
Manisa Büyükşehir Belediyesi peyzaj çalışmalarını kent genelinde sürdürüyor- Haber Şafak
5
Nilüfer’den 81 ile kitap desteği giderek büyüyor – Haber Şafak
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.